sunnuntai 31. tammikuuta 2016

S U N D A Y



Rakastan kahvia. Ehkä vähän liikaakin, sillä joskus juon sitä niin paljon, ettei se enään maistu hyvältä. Siksi olen opetellut juomaan muös teetä. Ihan tavallisen teen ja maidon lisksi juon nykyisin maustettuja teetä. Tässä kuvan Clipperin Love me truly- teessä on makuna kanelia, inkivääriä, appelsiinia ja lakritsia sekä fenkolia. Aika täydellinen maku. Ja sopiva vähän nuhaiseen oloon.
Sunnuntain suunnitelmiin kuuluu pitkä kävelylenkki, sohvalla löhöilyä ja lasten kanssa oleilua. Niin ja tietysti ensi viikkoon valmistautumista, ehkä jo ennen iltaa, ettei taas jäisi ihan viime tippaan. Sunnuntai suunnitelmia ? Suloista sunnuntaita kamut !


Share:

6 kommenttia

  1. Ihanat suunnitelmat siellä! Me olemme lähdössä pian kaupoille ja sitten loppuilta ihan kotona möllötellen :)

    VastaaPoista
  2. Oih, kuulostaa hyvältä tuo tee, sekä teidän sunnuntai.
    Minä olen siivonnut (vaikkei sunnuntaina tee hyvää siivota), mutta olen myös lorvaillutkin, sopiva balanssi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä kombolta. Lorvailua tarvitaan aina :)

      Poista
  3. Mulla on mennyt sunnuntai ihan laiskotellessa. Koko tammikuu ja varsinkin viikonlopput ovat olleet täynnä touhua, nyt on ollut kiva ottaa rennosti. Mukavaa viikon ja helmikuun alkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa ;) Laiskottelu on paras rentoutumiskeino kiireiden jälkeen.

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig